Isnin, 9 Januari 2012

tibanya saat aku sedeyhhh , hurrmMM . .

heyy. . . all ???


s'lamat mlam  . . . 


werrmm. , malam nie kn knape harus b'sedeyh , eyy . .aq x ska nak b'sedeyh s'bnar dye , p keadaan m'mksa. 
hurmm, spa salah aq pown xtauk , masing2 xnak mgalah . .aq jadi bengang ngan suma nie. . 
mybe salh aq jugak an,,, aq yg t'ikut sgat prasaan , nak ajak die skype . . p xpat ktanya,, , '
bkan apa ,? aq rindukn dya sgat2 . .aq , xnak p'gaduhan ini , taknak !!!
say sorry , cos t'ikut sgat an prasaan rindu , ,,smpaikan kita bgaduh . . ..cmnie . ??
sumpah ! aq rindukan kaw , aku nak skype an kaw , aku rindu b'manja ngan kaw  ?? 
mybe adaklanya aku pntgkan diri , sebap prasaan rindu nie , . aq tak tau nak ckap apa dah.....
                   yg aku tauk , "AKU MERINDUI KAU ADISON" !!!!




emmmh ??
, knpa stiap kli bgaduh aq mesti mgalirkan airmata , , 
kaw , xtau kah , aku betul2 syagkan kaw , cintakan kaw. .
rindukan kaw , 
 SEORANG.....

humm, aku xtauk nak luahkan apa lagi dah nie , arimata dah mcm air hujan , , 
b'harap sngat agr dpat settle kan hal ni skrag jugk , ! (BERHARAP)

#bercinta nie ada kalanya kita berduka , ada klanya kita tertawa , , , 

*semuanya tentang kita berdua . . . .*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan